piątek, 16 stycznia 2015

Sałatka warstwowa z karkówką

Już jakiś czas temu obiecywałam przepis na sałatkę z karkówką z tego przepisu.
Czas leciał, a ja jakoś nie znalazłam chwili, żeby go wrzucić.
Muszę przyznać, że ten rok zapowiada się w moim życiu jako wyjątkowo szczęśliwy i wyjątkowo intensywny :) Mogę nie wchodzić tu za często, ale na pewno będę dalej prowadzić bloga :)
A teraz obiecany przepis. Jest to jedna z niewielu sałatek (poza oczywiście sałatka), która smakuje mojemu T. Może ze względu na dodatek mięsa, może z innych powodów, nie wiem. W każdym razie o ile zazwyczaj patrzy podejrzliwie, gdy przygotowuje sałatki i mam wrażenie, że próbuje ich tylko z grzeczności, o tyle tą się zajada i jeszcze na koniec potrafi powiedzieć "dobra była" :)


W szklanej misce układamy warstwowo:
- karkówkę przyrządzoną według przepisu Karkówka w cebuli
- karkówkę polewamy ostrym ketchupem
- ogórki konserwowe z cebula pokrojone w kostkę
- puszkę groszku konserwowego i puszkę kukurydzy
- Zalewamy to majonezem wymieszanym z woda z ogórków
- posypujemy szatkowana kapusta pekińską lub startym żółtym serem


Smacznego :)

1 komentarz:

  1. Bardzo interesująca, w lodówce tylko brakuje karkówki i kapusty i można zabierać sie do roboty :)
    http://gotoweprzepisy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...