czwartek, 9 października 2014

Żółto - zielone pesto z liści marchwi

Będąc na ostatnich zakupach, krążąc pomiędzy półkami w poszukiwaniu inspiracji natrafiłam na nietypową ofertę. Otóż wypatrzyłam na jednej z półek marchew z natką.
Nigdy wcześniej nie widziałam w żadnym sklepie takiego zjawiska :)
 Od razu wrzuciłam ją do koszyka, bo liście marchewki chodziły za mną już od dłuższego czasu.
Na początek zrobiłam z nich pesto.
Posiłkowałam się przepisem na pesto z natki pietruszki, zamieniłam tylko dwa składniki i też wyszło smacznie :)


Składniki:
pęczek liści marchewki (bez gałązek)
3 łyżki pestek słonecznika
sok z cytryny
sól
5 łyżek oliwy z oliwek
2 spore ząbki czosnku

Pestki słonecznika namaczamy na co najmniej pół godziny, liście drobno siekamy, czosnek przeciskamy przez praskę.
Wszystkie składniki łączymy i miksujemy.


Smacznego :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...